Jag och mina barn på resande fot i livet

Söndag!

Publicerad 2009-10-11 09:13:43 i Allmänt,

Dagens vikt: +0.2
Total viktminskning: -1.8
Antal dagar sedan start: 7
Mående status: mycket bra!

Startade frukosten med en power drink av följande frukt, äpple, päron och mandariner samt lite lätt yogurt, så gott och nyttigt, känns bra efter 28, km nu på morgonen


Vilken underbar dag det var igår för det första är jag en så stolt pappa mina barn är helt underbara och väluppfostrade.

Igår så blev det ridning för A och jag fick sadla och tränsa på hästen, det var inga problem även fast det var länge sedan. Hästen som A skulle ha hette Keppy och var säkert 190 i mankhöjd. När det väl var dags att börja så ville inte A eftersom hon satt för högt upp i luften så det blev byte till en liten mindre häst Skrollan, vilken skillnad. Vi tog hästarna på nästan en timmes promenad både på väg och i skog i solkenet som var... underbart.


På eftermiddagen bar det iväg till en gammal klasskompis, så underbart att träffa honom och hans underbara famil, snacka om charmiga barn, mina och deras barn fann varandra direkt.
Tack Patrik och familj för en underbar kväll.

/tjohopp

Kommentarer

Postat av: Patrik

Publicerad 2009-10-11 09:33:31

Ja dom hade himlans kul ihop. Första frågan i morse var när vi skulle träffas igen. Ser fram emot att få komma ner och se hur ni har det hemma hos er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela