Jag och mina barn på resande fot i livet

Söndag, en städ dag

Publicerad 2009-10-04 10:58:42 i Personligt,

Man måste motivera sig hela tiden för att allt skall fungera, tur att man har riktiga vänner som stöder en och det behövs nu.

Håller på att städa ut och göra rent och fint, jag och A skall till båten för att sätta värme i den så allt fukten torkar ut.

Det var en familj och tittade på båten igår och det är svårt att säga men dem hade rätt inställning i alla fall för hon är ju en fint litet fartyg, men man vet aldrig fören alla papper är påskrivna.

Det som har förvånat mig lite är det mail tryck som har varit runt 40 personer har i alla fall bet mig skicka mera biler.

Kompisen Jocke kommer över till mig i dag och det känns mycket bra.

Thats all for too day, i think

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela