Jag och mina barn på resande fot i livet

Sliten pappa

Publicerad 2009-10-26 13:17:26 i Allmänt,

Nej då.... eller kanske :-)
Somnade faktiskt med kläderna på när jag nattade A, tittade dock lite på tv men sedan SNARK!!
Måste ha somnat runt 9 igår...

Dagen började tidigt med visning på båten för att sedan hem några sekunder för att hämta Ad.
Till landet för att byta säck på mammsens bil och städa undan lite.
Till Täby centrum för att shoppa lite och sedan gå på bio det blev filmen "upp" den var okey dock inte superbra, A blev lite rädd i mellan åt, tur att hon har en bra pappa som hon kunde krypa upp i knät och borra in sig.

Efter filmen bar det hem till en person och hämtade en tv åt Jocke kompisen en så kallad "tjock tv".... för det första fick den knappt plats i bilen, det blev framsätet och till råga på allt så skulle en tv bänk in.... tight no shit Sherlock.... hahaha vilket skämt fick inte in den någonstans i bilen så det blev att jag fick stoppa in 2 st ben i bakluckan och resten fick hänga ut så det blev en max 20Km/h hasighet hem i rusningstrafik... poppis killen = NOT men nu är den hemma. pust

Sedan var det att slänga sig i köket och laga mat.

Tack K, Ad och A för att ni finns och hjälper mig när jag behöver det, ni är bäst!!!!

Så ni kanske förstår att jag var lite trött igår.

Idag är det en ny dag!!!! och nya möjligheter.... hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela