Jag och mina barn på resande fot i livet

Regn regn och åter regn...

Publicerad 2009-10-27 07:41:30 i Allmänt,

Det är väl så man kan sammanfatta detta väder. A var hemma hos mormor i går till idag så jag passade på att jobba lite längre på jobbet, man är ju tvungen då man inte har hur mycket flex som helst.
Var på jobbet tidigt i morse för att samla mera tid... det finns faktiskt en hel del att göra.

Har nu publicerat mitt recept på Matklubben som jag har varit medlem på hur länge som helst.
http://www.matklubben.se/recept/lax_i_folie_med_rotfrukter_76517.html
Är länken till receptet på laxen som jag skrev om tidigare och om ni inte är medlemmar så kan jag maila er receptet.

Idag blir det att åka och handla den sista presenten till A då hon fyller år på söndag.

Hmm måste också tänka på julen då jag har alla barn hos mig denna jul, som framföver kommer att vara varannan jul.
Som vanligt så kommer jag att göra all mat själv med lax och sillar m.m det ser jag verkligen fram imot... hmm känner att jag kanske skall göra min goda kavling i helgen.... den har jag faktiskt fått mycket beröm för och det är roligt.

På fredag bär det av till Åland med barnen ååå vi skall ha sååå roligt, detta har nu blivit en tradition för oss då vi åker från Kappelskär till Mariehamn 1 ggr om året med bilen...

/regn regn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela