Jag och mina barn på resande fot i livet

Onsdag

Publicerad 2009-10-07 08:51:30 i Personligt,

Dagens vikt: -0.4
Total viktminskning: -1.0
Mående status: sådär!

I natt vaknad jag att det tok regnade ute och jag mera tok regnade ute så det var bara att lägga kudden över huvudet och försöka somna om, och det gick väl sådär.
A som en stock och kom in till min varma säng vid 6 snåret, hon kröp intil mig som bara hon kan ...........AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH mysigt.

Vi var nere vid båten igår och höst förberedde den med en presenning så att det inte skall "gud förbjuder" regna in men också skydda så att när det inte blir is "spränger" något, hmm undrar hur allt ser ut idag efter den grymma stormen i natt.

Tänkte grilla i kväll, tusan också glömde kolla om jag har grillkol hemma, hoppas!
Ikväll så kommer den som köpte "Bettan" och hämtar henne, känns skönt att sälja henne då hon bara står, men som sagt var jag har haft henne i 18 år, gammal kärlek rostar aldrig, kanske i detta fall ;-)

Som jag skrev tidigare så är nu helgen fullbokad och det känns underbart och roligt.

/stormen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela