Jag och mina barn på resande fot i livet

Onsdag

Publicerad 2009-10-21 08:34:39 i Allmänt,

När rutinerna har satt sig så springer bara dagarna på.... det är för visso bra.
Har blivit lite olika middagsrätter och det är skönt att planera lite i förväg vad man skall ha, igår gjorde jag en mycket god lasagne, det var väldigt länge sedan inte att det var god utan ha gjort lasagne :-D.

På fredag så kommer vi ha en riktig mys middag då jag har ALLA mina små älsklingar hos mig.......
Fredagen bjuds på foliebakad lax med pesto samt nytt sorts bröd som jag skall baka, detta bröd har jag ätit tidigare och man kan helt sonika inte sluta att äta..... dock så tar detta bröd ett bra tag att göra men det är det klart värt!!!!

Vikten går sakta neråt och ligger nu på -3.4 KG, det börjar känna på byxorna, då jag troligtvis tappat mera i omfång än vikt.

Sent i går kväll så kom lilla A till min säng och verkligen borrade/gosade in sig i mig, tror hon frös lite, mycket mysigt... Sa detta till henne att hon tassade över till mig i natt och då sa hon... jaaaa det är så gosigt och varmt hos dig.... snacka om att man smälter då.....

nehepp, jobb time!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela