Jag och mina barn på resande fot i livet

Onsdag

Publicerad 2009-10-14 08:14:48 i Allmänt,

Dagens vikt: +-0.0
Total viktminskning: -2.4
Antal dagar sedan start: 10
Mående status: mycket bra!

Som sagt, precis som jag gissade så stannade viktminskningen av men den kommer att komma igång igen, det jag saknar är kanske att göra något mera aktivt då det ger mera resultat, men eftersom läget är som det är så blir det inget av med det just nu och det gör inget då jag prioriterar mina barn framför mig själv, man hamnar ju så att säga på andra plats.....

Ja vad kan man säga men vintern är på intågande och få se hur länge det dröjer innan man är tvungen att sätta på vinterdäck på bilen, max 14 dagar tor jag, mammas bil måste också bytas och eventuellt får man väl göra det samtidigt.

Ja vad kan man annars säga än att veckan ser ut som vilken vardag som helst.

Hej hopp då humöret är på topp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela