Jag och mina barn på resande fot i livet

Måndag

Publicerad 2009-10-12 08:45:42 i Allmänt,

Dagens vikt: -0.6
Total viktminskning: -2.4
Antal dagar sedan start: 8
Mående status: mycket bra!

Wow vilken bra helg!!!, barnen har stormtrivts och det har jag med gjort.
Igår blev det bad i simhall, skruva möbler hos mamma samt gosa med katter hemma hos K & A.

Denna vecka blir en lugn vecka tror jag, det återstår att se.

2.4 kilo på en vecka en STOR KLAPP på axeln, bra jobbat........ men det lär nog inte gå så bra resten av kilona ofta brukar det går fort i början och trögare på slutet.


/keep the fighting spirit

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela