Jag och mina barn på resande fot i livet

Lördag

Publicerad 2009-10-24 16:31:20 i Allmänt,

Dagarna bara flyger fram och det är skönt eftersom det är ett riktigt tråkigt höstväder ute.
Igår kväll så lagade jag och barnen middag ihop, det var riktigt roligt, det skall vi göra flera ggr.
A skalade morötter och Ad delade dem medan K fixade laxen.
Igår blev det alltså folie bakad lax med pesto, grillade rotfrukter och nybakat Manitoba bröd wow vilken smakupplevelse... Ni måste verkligen prova detta recept både snabbt och enkelt.


K i full aktion :-)

Lax, pesto, persilja och kryddor.

Manitoba brödet.
Idag så har vi haft städdag på föreningen och jag föreslog tidigare att vi skulle koncentrera oss på lekplatsen och den blev sååååå fin, lunchen blev varmkorv, hamburgare med öl.
Middagen blir det chiliconcarne med ris tänkte jag, det var evigheter sedan jag gjorde detta sist.

Dags att förbereda middagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela