Jag och mina barn på resande fot i livet

Lördag

Publicerad 2009-10-17 11:00:57 i Allmänt,

Dagens vikt: -0.0
Total viktminskning: -3.0
Antal dagar sedan start: 13
Power Walk sträcka: 2,6Km

Vi hade det riktigt trevligt igår A hade en kompis med sig E, dom hade riktigt kul.
Middagen blev kassler i ugnen med hemgjord sås till detta serverades potatismos självklart hemgjord den också!
Efterrätten: en blåbärspaj, blåbären plockade jag i somras på landet, kan säga att den blev med berömd godkänd.


Mumma......
Idag är det ridning för A och jag skall ha visning på båten men det skall också inhandlas mat för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela