Jag och mina barn på resande fot i livet

kan någon...

Publicerad 2009-10-06 21:10:05 i Personligt,

motionera åt mig?. Det krävs motivation, motivation.motivation.motivation.motivation.motivation.motivation.motivation.motivation.motivation.......

Idag blev det en lyx middag Plumpa, bacon och tillbehör så som kål och apelsin juice, hur nyttigt som helst.
Tänkte att vi skulle grilla i morgon och på fredag, än så är säsongen inte över för grillning.

Nej jag måste röra på mig!

Tjohoo, lyckliga livet

Kommentarer

Postat av: Julie

Publicerad 2009-10-06 22:47:09

Oj, tack så jättemycket :)



Jag har ingen aning om vad du har sätt eller lyssnat på, men det finns väl några låtar uppe på youtube om vi bortser från de där jag var med i talang :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela