Jag och mina barn på resande fot i livet

Fredag

Publicerad 2009-10-09 16:23:02 i Utflykt,

Dagens vikt: +0.2
Total viktminskning: -1.6
Antal dagar sedan start: 4
Mående status: Bra!

Igår efter mycket jobb så bar det iväg till en restaurang tyvärr så hade V andra planer och kunde inte följa med men vi hade det jätte mysigt ändå.

Jag åt stekt strömming med rörårda lingon med potatismos, A åt pannkakor med sylt och avslutade kvällen med en glass.




Visst det blev sent men A var ändå ganska pigg i morse och morgonrutinen var bättre än någonsin och det var skönt. Detta kommer vi absolut att göra flera gånger som jag skrev tidigare.

Skönt nu är det fredag och jag har laddat upp för mys med barnen, vi skall faktiskt grilla och ja jag har fixat grillkol :-)

Det blir revbenssjäll med hemgjort coleslaw och potatis i ugn, sååå gott.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela