Jag och mina barn på resande fot i livet

Fredag

Publicerad 2009-10-16 07:07:06 i Allmänt,

Dagens vikt: -0.4
Total viktminskning: -3.0
Antal dagar sedan start: 12
Mående status: mycket bra!

Varför lär man sig aldrig?, varför gör man något som hjärtat tidigare har varnat en för? och det är ju inte första gången, dags att lyssna på hjärtat nu......
Jag har verkligen svårt att förstå människor som är så egocentriska och inte kan förstå varför man måste får stå för ens eget handlande.

Ja vad kan man säga, det är sorligt, men det är deras problem men tyvärr så drabbar det också 3:e part.
Varför skall jag alltid vara den som "bjuder" på sig? ja kanske för att jag ibland har något om heter empati men nu är det slut med detta, jag kan också visa min egocentriska sida.

Huuuu nä skall jag lägga energi på dem jag ÄLSKAR i alla fall dem kan få min empati.

Idag är det fredag och det innebär fredags mys med A, vi skall verkligen mysa till det i kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela