Jag och mina barn på resande fot i livet

Wow

Publicerad 2009-11-25 13:15:59 i Allmänt,

Vilken skillnad, de gjorde ett mycket mycket bra jobb.
Och det andra var att de hade varit så proffsiga att det nästa inte var något damm alls, sååå skönt.

Före:

Efter, bedöm själva.
Har nu också ritat hur jag vill ha vardagsrummet för att få maximal effekt av växter/inredning utan att köpa allt nytt. Visst det blir en del nytt men inte så mycket.
Tycker att vardagsrummet har varit tråkigt/ trångt en längre tid, egentligen ända sedan jag köpte huset för snart 3 år sedan men nu skall det bli ändring på det!

Planering detta årets alla dagar med barnen och vad vi skall göra är nu klart, kanske inte i detalj men i det stora hela och det känns skönt och vi kommer att ha det underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela