Jag och mina barn på resande fot i livet

Städa, städa

Publicerad 2009-11-11 23:34:51 i Allmänt,

Var på leverantörbesök i Stockholm idag och bläää för alla köer, är så glad att jag inte jobbar mitt i smeten.

Har sågat och fixat i mitt sovrum så att det skall bli ordning och reda och nu är det nästan klart, var tvungen att leta rätt på spikar för att spika fast lister och vipps så var den ny aktivitet som startade, nämligen städa.

Efter att A somnat så var det att stor röjja, packa ner i påsar det som skall slängas och lämnas vidare de saker som inte är mina , nu känns det verkligen bra, passar ju samtidigt på att skura också.

Känns som om jag nu har mindre saker än när jag flyttade in för 2½ år sedan... hmmm skummt.

Kanske dags att sova lite, nu har jag hittat spikarna också :-D och det finns ju en dag i morgon också.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela