Jag och mina barn på resande fot i livet

Snö!

Publicerad 2009-11-05 10:12:11 i Allmänt,

"Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt hurra!"
Mysigt.... det är underbart med snö, det blir så tyst ute snö dämpar ljudet väldigt bra.
Jag och A började planera julen lite igår, det är kul att planera och det är en del som skall fixas då jag som vanligt skall laga allt själv, sill, lax bröd m.m. men innan måste det fixas och pysslas hemma en hel del så att vi får det mysigt och inte kalt som det är nu.

Helgen börjar bli full planerad redan men självklart är det en hel del "relax" tid inplanerad också!..



/Kapten snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela