Jag och mina barn på resande fot i livet

Snart stundar helgen :-D

Publicerad 2009-11-26 10:30:45 i Allmänt,

Jösses vad tiden bara rusar iväg... måste komma i ordning hemma men de kruor till växterna som jag vill ha kommer inte in för än nästa år... BUÄÄÄ men jag hittar kanske andra.
Julmaten planeras för fullt, jag har bestämt mig jag skall göra egen julkorv i år.... collers va! samt mycket annat men det återkommer jag till.

Vad trött jag blir på vissa som kommer och säger att man inte skall göra "påhopp" offentligt men kan inte kan säga vad man har gjort för fel för att det var så länge sedan, varför då ens ta upp det?!?! Brukar inte säga och skriva sådant men vilket "pucko".

Idag är det "drop in fika" på skolan så självklart skall man dit.
Händer en hel del i helgen och särskild en sak som jag verkligen ser fram imot och som är lite pirrig....

Håller tummarna för K idag eftersom han har 2 prov som skall genomföras idag...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela