Jag och mina barn på resande fot i livet

Resultatet

Publicerad 2009-11-29 20:29:58 i Allmänt,

Av vardagsrummet, känner mig mycket nöjd.

Skall försöka hitta en ny klädsel till soffan bara....hmmm kostar ganska mycket men det skulle sätta pricken över I ett, och med de nya tavellisterna som kommer om en vecka så blir det perfekt!

AAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhh vad jag längar efter barnen....... men i morgon kommer A och fredag kommer K & AD.
På lördag blir det julmarknad på UTÖ hoppas att det blir lite snö tilldess.

God kväll

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2009-11-30 06:35:34

God morgon! Tack för titten! Och jo! Nog blev jag sjuk alltid!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela