Jag och mina barn på resande fot i livet

Puh

Publicerad 2009-11-24 17:31:45 i Personligt,

JA det kan man verkligen säga, det blev ganska stressigt i morse och ändå hade jag förberett mycket kvällen innan tyckte jag, det skulle nämligen slipas golv i vardags rummet i dag....

Skulle sätta upp plast vi ingången till vardagsrummet som jag hade förbrett, hade också en del att plocka undan också. Efter att A och jag hade matat "Stampe" gosat 2ggr och A ätit frukost så kulle jag "bara" sätta upp skyddet så att det inte skulle bli slipdamm i hela huset.

Jag klipper en lagom längd genomskinlig plast och när jag skall veckla ut den så der det konstigt ut..."var är ändarna?" efter några sekunder slog det mig att f......n rullen bestod av genomskinliga plastpåsar och inte av en plast film ......GGGGRRRR.... ja aj strunt i det jag får väl sanera hela huset när jag kommer hem.

Det blir nog bra skall ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela