Jag och mina barn på resande fot i livet

Helgens bravader

Publicerad 2009-11-18 11:46:23 i Allmänt,

Första helgen på länge utan barn...... ja vad säger man... TOMT men som sagt man behöver också egen tid så jag fixade något att göra så helgen flöt på mycket bra.

I fredags efter att jag hade jobbat med min egen firma www.futuretec.se och verkligen öste på det blev 1½ restaurang installerad = mycket bra jobbat. När detta var klart så bar det hem till Jocke för en herrmiddag med mange, wow vilken kväll, mycket mycket lyckad.

Det som var mindre roligt var att de nya ägarna vill hämta båten 08:00 på lördags morgonen.... då det var ju bara att vara kung på natten kung på dagen, men jag grejjade att vara där dock inte till 08:00 men dem var informerad av att jag kulle komma lite senare.

Lördagen bestod annars av lite fix hemma, badminton och sedan bio på kvällen, så "2012", det var okey men inte någon superhöjdare men grymma effekter.

Söndagen var en hem fixar dag och bara göra som dem kom så det blev mera fix hemma, åkte till Täby och shoppade skor & jacka till mig, kläder till A och lite andra små prylar som hon blev jätte glad över :-)

Måndag, äntligen skulle jag få hem A och en överraskning väntade på henne som vi skulle hämta och det var en kanin......... hon blev såååå glad och den är jätte mysig, bil kommer senare.

/full vecka framför mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela