Jag och mina barn på resande fot i livet

Gårdagen

Publicerad 2009-11-04 10:43:46 i Allmänt,

Eko eko eko är det hemma men det blir bättre om ett tag :-D
Igår så var jag och lilla A på en restaurang, det blev en Indisk och dem gjorde en special sås till min dotter som var sååå god.
Annars så hände det inte så mycket, förberedde en hel del inför jobben som jag skall utföra på min egna firma www.futuretec.se då jag har sålt till en del kunder.

Ikväll blir det att fixa lite lister och gosa lite med A, hmm måste nog kolla så att båten inte har blåst iväg!

Det har blåst som f.....n i natt och i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela