Jag och mina barn på resande fot i livet

Gårdagen

Publicerad 2009-11-29 08:48:18 i Allmänt,

blev kanske inte riktigt som jag hade planerat men vad gör det....
Jobbet som skulle utföras på morgonen gick snabbt, 15 min då det var en kabel hos kunden som hade åkt ur sitt uttag.
Badmintonen blev inte av då det pågick en turnering bara för att jag för en gångs skull inte hade bokat, suck.

Åkte istället till EM och beställde 2st tavellister till vardagsrummet så att ena väggen inte ser så tom ut. Passade också på att plantera i den sista krukan i vardagsrummet, wow vilken skillnad det blev, riktigt nöjd faktiskt.
Tänkte att jag skulle försöka att leva lite "minimalist" ett tag, det är enklare att plocka undan och att det stör en mera om det då ligger saker framme. Hmmm måste fundera på nya gardiner, vet inte riktigt vilken färg jag skall ha, förslag någon?, har lite vit/beige färg på tapeterna och mörka möbler.

Satte också upp fina advent ljusstakar igår så nu är det lite pyntat.
Aktivitet som skulle äga rum igår eftermiddag blev inte av :-( men det går flera tåg.

Middagen igår blev nybakat bröd pest/olivbröd med en grönsakspaj... Wow vilken smak upplevelse det blev.

Idag blir det återigen ett besök på vinden och slänga saker och sedan en tur till tippen.

Veckan som kommer skall det planeras för bakning till julen och kommande besök.

För att återkoppla angående min viktminskning så vet jag inte hur det har gått gällande vikten eftersom jag numera inte har någon våg men det kan inte vara så lång kvar till målet då jag inte har så mycket kvar runt magen och byxorna är stora :-) det känns bra och jag fortsätter så gott jag kan med min "power walk" dock inte lika ofta som förut men både idag och igår så har jag motionerat lite, skulle ha blivit mera om badmintonen hade blivit av.

Dags att ta tag i dagens jobb....

Ha en underbar dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela