Jag och mina barn på resande fot i livet

Det var den helgen det....

Publicerad 2009-11-22 21:53:16 i Allmänt,

Ja det blev en liten turbo helg i alla fall i efterhand.
Lilla A tog sprutan i fredags och jag tyckte att sköterskan var lite för våldsam och A storgrät, stackare, hem och äta glass så blev det lite bättre i alla fall.


Självklart skulle stampe också vara med men åt en morot i stället.
På kvällen var det Disco för 6 åringarna och de hade verkligen roligt, jag var där även fast jag inte är klassförälder och hjälpte till. Frågan är varför den endast är mammor och inte pappor på dessa evenemang?! men men.

Det blev ingen ridning på lördagen eftersom hon fortfarande hade ont i armen efter sprutan... men det blev mycket gos med stampe i alla fall. Hmm vad jag kommer ihåg så hade vi det bra på lördagen men vad vi gjorde är lite tveksamt, jag köpte mig en proffsmaskin till köket i alla fall :-D


Jajjemän det är jag och proffsen som använder "Kitchen Aid" den var inte billig men helt underbar att använda
A somnade på min varma bringa på kvällen.... mmm precis som när hon var liten.

Söndagen var en dag för sig... barnen fick verkligen jobba idag och wow vad dem var duktiga, kanske inte sa det tillräcklig men super tack mina älsklingar. Ja vad gjorde vi idag då jo rensade gamla flyttkartonger och slängde en himla massa junk.... Om möblerat huset och städat, bakat bröd och fixade mat till våra gäster som vi hade hos oss idag.

Jo glömde att tala om att jag var på en invignings fest i torsdags där det var dresscode "kavaj", var riktigt stilig faktiskt... och hmm det är bra om man provar kavjen först för jag kan säga att nu verkligen märks det att man har gått ner i vikt.... det är bra med skärp :-)


Nu är det läggdags.....
Sov gott!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-11-24 16:53:18

Hello! Åååh, en Kitchen Aid! De är verkligen till för proffsen! Tänk att få ha en sådan och baka med...

Hoppas allt är bra! Kram kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela