Jag och mina barn på resande fot i livet

Till Malajsia och Bali

Publicerad 2009-03-24 15:36:33 i Utflykt,

Den 16/4 så åker jag till Malajsia och jobbar lite men passar även på att åka till Bali och dyka, skall jobba i 5 dgr och vara ledig i 6 dgr.... och kommer hem den 28/4 råkade boka hemresa en dag senare, tänkte vara hemma den 27/4!!! så tråkigt eller hur!

Hmm man kan lungt säga att jag längtar dig, jobbet känns lite tungt just nu så det kan vara skönt med ett brake, men jag skrev att jag skulle jobba där eller!!!! berättar senare vad jag menar med att jobba...

Nice va! tänkte ta miljoner av bilder där och försöka att föra dagbok.

Ha de´

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela