Jag och mina barn på resande fot i livet

Tiden som har gått!

Publicerad 2009-07-22 08:21:30 i Mc,

Har bara inneburit jobb sedan jag kom hem från min underbara tripp från Malaysia!
Kan verkligen rekomendera detta ställe!
Så nu bär det av på nya äventyr och det är med kompisen Jocke, vi skall nämligen ta våra hojar till Skottland och åka på festival, wiskey provning m.m.

SÅÅÅå underbart, vi/jag har pratat om detta i flera år nu och äntligen så bär det nu av efter en HEL del strul med olika saker, vi kan endast pusta ut när vi väl är på fraktbåten och har lämnat hamn.
Det har nämligen gått troll i planeringen till denna resa!.

Skall försöka sammanställa vad man bör tänka på och vad vi/jag råkade ut för även fast jag var ute i god tid!

/Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela