Jag och mina barn på resande fot i livet

Dag 2 Skottland

Publicerad 2009-07-29 01:52:05 i Utflykt,

Efter en god natts sömn (i alla fall jag) så blev frukosten kl 07:30 bacon, potatis och stekt ägg. Vi har försökt att planera lite angående vad vi skall se på uppvägen till festivalen då vi kommer att tälta 2 dgr innan vi är framme. Just nu lutar det åt att vi stannar lite längre i Edinburgh för att se lite i huvudstaden. Men som sagt var planeringen är inte riktigt klar ännu. Vi har spenderat ca 2 timmar på att sola på däck eftersom det har varit näst intill blå himmel med några få undantag. Det var lite häftigt att segla genom ett hav av oljeplattformar som stod lite här och var. Vi lyckades också få komma upp på bryggan och träffa befälhavaren ombord och prata lite med honom, mycket intressant. De sista timmarna innan ankomst till Immingham var segt, det blev några DVD filmer och vila. 40 Min senare efter ankomst så kom vi äntligen iväg, efter mycket om och men så hittade vi till hotellet, vi anlände ca 23:14 UK time = 00:14 Se tid. Sov gott och vi får se när vi kan koppla upp oss nästa gång.

/Matte / Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela