Jag och mina barn på resande fot i livet

Skidåkningsdags

Publicerad 2009-01-26 11:09:13 i Utflykt,


Så var det dags för den årliga skidresan på jobbet.
Ser verkligen fram i mot detta för att åka hur mycket skidor som helst, har därför bestämt mig för att åka egen bil så att man kommer upp tidigare och får klämma ett kvällspass. Jag åker upp dir för att åka skidor men det är många som åker upp för att bara partaja och viss kommer man att dansa och så men det blir nog lungt på alkohol fronten, man måste tänka på kolhydrat intaget :-D.

Har ju sagt till mig själv vad som gäller intaget av kolhydrater. Se om jag kan uppdatera bloggen när jag är uppe med lite fina bilder förhoppningsvis!

/Tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela