Jag och mina barn på resande fot i livet

Nytt år och nytt liv?

Publicerad 2009-01-22 11:13:27 i Allmänt,

Ja man får se vad det blir för spännande utmaningar 2009, har lite på "G".
En sak har jag lovat mig själv och det är att ta vardagen som den kommer så som.
Vill jag motioner så gör det!
Vill jag slappa så gör det!
Vill jag spendera pengar så gör det!
Osv, eftersom man inte vet vad som händer i framtiden så måste man börja leva lite för nuet men att man ändå lever i en verklighet som kostar pengar.

Eftersom det inte gick att åka båt över nyår så skall jag ha en grabb helg med mina kompisar till helgen som kommer, visst det är fortfarande lite is (ganska mycket is) så taror jag att vi kommer ut i alla fall.
Nästa helg så blir det att åka till Sälen med jobbet och åka skidor som jag även skall göra med mina barn v9....

det var allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela