Jag och mina barn på resande fot i livet

Bokföring + träning

Publicerad 2009-01-25 17:17:19 i Personligt,

I helgen har jag jobbat med bokföring till min firma www.futuretec.se och det gick bra.
Året 2008 var verkligen ett bra år och jag ser fram imot 2009 och dess utmaningar!

Har också bestämmt mig för att träna och äta bort 10 kilo, nu skall magen bort så att man kan börja använda normala byxor. Provade byxor igår på JC och dem har hur mycket som helst och verkligen tålmodig presonal så det blev tillslut ett par byxor och sedan blev det några billigare jeans på Dressman så nu har man byxor utan hål i :-D

Träningen går ut på att promenera 2ggr/dag i ca 40 min tillsammans och sedan träningscykeln på kvällen i ca 40 min.
Maten som jag äter skall nästan inte innehålla några kolhydrater alls så potatis/pasta och ris går "fet" bort tyvärr .

/Matte med förhoppninsvis ny kropp om några månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela