Jag och mina barn på resande fot i livet

Varför varför

Publicerad 2009-12-17 11:55:35 i Allmänt,

Börjar man att tränka klockan 22:30 en onsdagskväll? ja det måste vara något fel på mig :-)
Vad resulterar det i jo att man är trött på morgon = smart Matte!!!

Ja men det drabbar ju endast mig, har get mig f....n på att jag skall nå målvikten och mina -10 kilo, inte långt kvar men ack så segt... hållut kompis!!

Avslutade en kundinstallation på morgonen, känns bra och mera ligger i pipen så 2010 blir nog ett bra år på alla plan!.

Det fattas en del julklappar att köpa, vet inte riktigt när jag kan göra detta... hmm men det löser sig som alltid!

Still love the snow :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela