Jag och mina barn på resande fot i livet

Trötta

Publicerad 2009-12-16 08:38:39 i Allmänt,

Var både jag och A i morse och då var det superbra med gos!. blev också lite träning på morgonen så därför blev vi lite sena i morse.
I dag skall A vara hos mormor och pyssla, hon blev glad för det men tok ledsen när jag skulle gå... suck! men det brukar alltid gå över efter ett tag.
Tänkte hämta pulkorna från landet i dag eller i morgon, troligtvis i morgon, för det skall nämligen blir PULKA dags med varmchoklad och lussebullar i helgen .. JIPPI!!! för jag har alla mina älsklingar hos mig!!
Annars är allt som vanligt, med andra ord ingen speciellt händer utan allt är som ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela