Jag och mina barn på resande fot i livet

Träning

Publicerad 2009-12-08 08:16:18 i Träning,

Igår så tog jag fram min fittnessboard och tränade i 30 min, 30 min det var det enda som jag hade lust med efter tidigare händelse.

Hur konstigt det än kan låta så var det lite jobbigt men ändå kul, nu kan äntligen få extra träning. Den talar om vikt, kaloriförbrukning, träningstider m.m. Det visade sig också att jag hade gått ner ytterliggare 0.5 kilo, nu är viktminskningen ner på -5.5 kilo..... Bra jobbat matte så nu är det endast -4.5 kilo kvar till mitt mål.

L på jobbet sa att det syndes på mig och det värmde, dock så tycker jag inte att det syns i ansiket men det känns verkligen runt magen. Duktiga jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela