Jag och mina barn på resande fot i livet

stress

Publicerad 2009-12-23 08:43:39 i Allmänt,

har det varit de senaste veckorna och sist när jag skulle uppdatera bloggen och just skrivit klart så "booom" dog datorn :-(
Gör en lite resume och lägger in bilderna senare!
Bilen har åka bärgningsbil, det har varit snöstorm.......
Nu är i alla fall nästan all julmat klar, det jobbïga var att när jag skulle göra julskinkan igår så var termometern borta..... blev inte glad då jag tror mig veta var den är............... så det blir att köpa en ny idag.
Har också gjort egen korv med sonen och det var riktigt roligt, vi gjorde också köttfärsen varför inte göra allt själv. Sillen klar, laxen klar, köttbullarna blir klara idag.

Det har blivit en del pulka då det har onekligen vräkt snö ner, så underbart...
Lovar lite bilder kommer idag..

/Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela