Jag och mina barn på resande fot i livet

Nu börjar det kännas som förr med oturen som alltid finns runt hörnet.

Publicerad 2009-12-08 08:09:24 i Båten,

Killen som köpte båten av mig hörde av sig i går och kände sig lite lurad.
Tydligen var propellern trasig som om man har verkligen kört på grund...?!?!?!? jag har aldrig kört på grund, visst en sandbank för 2 år sedan men vid upptagningen såg jag att endast en bula men enligt honom så var varenda blad böjd, suck hur det har hänt ingen som helst aning men självklart tror jag honom. Han frågade verkligen om jag hade kört på grund eller liknande och jag svara självklart nej på den frågan innan han köpte båten.

Tydligen var det läckage på oljekylaren också, ja det var ingen ny båt men ändå. För att vara snäll och att bevisa att jag INTE lurar någon så gav jag honom pengar för reparation av propellern som i sig inte är billig och det var han nöjd med så nu bör allt vara frid och fröjd, dolda fel kan jag inte göra något åt och jag har sagt vad jag vet om båten.

Men man känner sig inte nöjd direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela