Jag och mina barn på resande fot i livet

Lucia firande på skolan

Publicerad 2009-12-14 12:55:54 i Allmänt,

Och det var så vackert så man blir tårögd.... Stor tjejen.

Änligen kommer hon till mig igen, visst hon var borta endast 3dgr men ändå...
Idag blir det att åka till Zoo affären och klippa klorna, försökt själv men stampe vägrade att sitta still, hmmm orutin kanske, troligtvis.

Jaåå i dag börjde jag morgonen med motion ett 25 minuters pass, kändes mycket bra och när jag var klar så tittade jag ut och jag såg SNÖ!!! aldeles vitt ute... MYSIGT!!! sedan dess har det snöat
"Hej mitt vinnterland nu är jag här"....... http://www.youtube.com/watch?v=UgXM6S1a8E8

Tjohoo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela