Jag och mina barn på resande fot i livet

Ja då sitter man

Publicerad 2009-12-02 23:21:35 i Allmänt,

Här och jobbar även fast man är hemma och kör vård av barn, kl 23:20.....
Knäpp, över ambitiös...... ja vem vet?
Såg på väderprognosen att det skall bli varmt igen... varför kan inte det vara kallt? det var ju så vackert i morse.

Till er alla som inte har speciella pannkakslägg, köp ett det gjorde jag för ca en månad sedan snacka om underbart, det var värt alla 300:-
Visst det finns billigare men eftersom jag har en induktions häll så blir det gjutjärn men wow det bästa som jag har införskaffat.

Har varit duktig idag och gjort pannkakor och de som blev över åkte snyggt in i en matlåda i frysen så det är bara att ta fram efter behov :-)
Lät matberedaren jobba lite också, jag hade köpt en massa köttfärs som jag rörde ner lök i och gjorde klart råa hamburgare som jag la bak papper mellan så dem kan man bara ta fram efter behov och steka på.
 
Då vi kommer vara hemma i morgon det blir det nog "stora" bak dagen så slipper vi göra detta på fredag utan bara koncentrera oss på "fredags mys" jag och barnen.

Tjohoo vad det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela