Jag och mina barn på resande fot i livet

Gårdagen

Publicerad 2009-12-09 08:05:35 i Allmänt,

Blev som vanligt jobb, jobb och åter jobb. men nu är nästa kund på www.futuretec.se klar.
Det är roligt när detta börjar ta fart och då gör det inget om man får jobba lite mer, det påverkar ju endast mig och ingen annan.

Det blev träning igår också ca 35 min på brädan, och det är riktigt roligt och jobbigt.
Boxning, cykling, rockring och step.
Det har också blivit ytterliggare -0.7 kilo... känns så otroligt bra, trivs verkligen i mitt liv jag och mina barn, det har aldrig varit bättre.

Viktnedgången går kanske lite för fort man skall inte tappa nästan ett kilo på ett dygn, visst man kanske inte är så bra på maten men jag äter i alla fall och endast mat och frukt i rimliga mängder.

Något som kunde vara bättre är vädret, ja vad kan man säga, kan man säga något annat än SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela