Jag och mina barn på resande fot i livet

Nu är det en tid att tänka på dem som inte finns längre med oss

Publicerad 2009-12-10 08:43:55 i Personligt,

Ja julen är ju en tid för att ämna tankar på personer som inte finns längre.
För ca en vecka sedan såg jag på tv4 film angående en man (sven wolter) som är musiker som mer och mer försvinner i sin egen värld så som demens eller alzimer sjukdomen gör mot dem som drabbas. Jag kunde inte titta till slutet på filmen för det påminde mig om min älskade pappa som gick bort i denna hemska sjukdom Alzimer, den är grym för vad den gör med personens omgivning.

Även fast pappa gick bort för 2½ år sedan så slet detta program verkligen i mitt hjärta. Pappa och de andra i min närhet som inte finns längre kommer alltid att finnas i mitt hjärta.

Idag blir det att verkligen krama om min älskade lilla A som inte kommer att vara hos mig i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela