Jag och mina barn på resande fot i livet

Det händer en hel del positiva saker i mitt liv just nu!

Publicerad 2009-12-29 12:21:07 i Allmänt,

Det känns som 2009 kommer vara det bästa året på flera år som det känns nu!!!
En underbar sak är att en kund som jag har bearbetat ett tag nu ringde och sa att dem ville ha www.futuretec.se utrustning.. YYEESS!!! hit raten är uppe i 95% tror jag!.

Sedan är det en massa personliga saker som gör att livet leker.......

Spännande väder vi har, i söndags när jag var ute och gick med en kompis i 2 timmar så var det nästan -10, igår var det +2 idag är det -10, växhuseteffekten ?!?!

Träningen går i sin tilla mak, tränade 1 timme igår så det var skönt, älsta soner är hos mig dennavecka så det känns mycket bra annars så hade jag inte haft något hemma alls.

Nehepp dags att jobba igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela