Jag och mina barn på resande fot i livet

Kvälls aktivitet

Publicerad 2009-08-27 09:55:39 i Mc,

Har det börjat blivit då jag håller på att skruva ihop gamla bettan (min andra mc en Suzuki GSX ES 750 - 84) då den skall säljas.
Skruvande ner den eftersom jag hade problem med ett läckande grenrör (för 2 år sedan) och att bultarna skulle bytas där man sätter fast avgasröret från cylindern till muttrar istället, detta innebar att hojen skulle skruvas isär i nästa molekyler.
Har nu monterat ihop motorn så förhoppningsvis så skall jag kunna starta den i helgen det är intuitionen i alla fall.
Om detta går bra så är det kåpor och en riktig putsning som skall genomföras och därefter försäljning.

Kan kanske kan kännas vemodigt då jag faktiskt har haft hojen i 17 år, men vilken hoj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela