Jag och mina barn på resande fot i livet

Hemma igen efter en underbar helg ute i skärgården!

Publicerad 2009-08-23 15:28:52 i Båten,

Ja som jag har skrivit förr så är skärgården helt underbar.
Nu har vi fixat båten, Helene har målat i akterhytten och jag har slipat och målat utomhus, taket, badbryggan och taklisterna, blir som nytt igen.
Styrhyttens tak (insidan) har också fått sig en omgång lack, bara en skiva kvar, sedan är det lite små fix kvar innan båten går på annons.
Tråkigt, tja kanske men förhoppningsvis går vår andra plan i lås.
Nu väntar en full jobb vecka med allt vad det innebär, men det skall nog gå bra.

/Tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela