Jag och mina barn på resande fot i livet

Sista timen innan flygresan till Malaysia

Publicerad 2009-04-16 15:59:29 i Utflykt,

Sitter på arlanda och väntar på flyget som går 17:20 till Malaysia, har också avnjutit en öl, det är jag värd.
Nu ser jag fram imot en trevlig vistelse i Malaysia.
Första helgen kommer att bestå av dykning på en ö utanför som jag inte kommer ihåg namnet på men jag lovar att bilder kommer.
Tisdag till fredag kommer att bestå av att jobba men det rör mig inte i ryggen då jag är en "arbetsnarkoman", kommer självklart att sakna min familj, men jag känner att jag behöver detta.
Resplanen ser följande ut.
Arlanda - Amsterdam. Amsterdam - Kulalumur. Kulalumpur och tenegnau för att åka båt lördag morgon.

/to be continued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela