Jag och mina barn på resande fot i livet

Mmmm vad kan man säga, för mig handlar det om att prioritera

Publicerad 2008-11-21 09:01:16 i Allmänt,

Så det är därför som jag inte har skrivit något på evigheter...
Jag tror att dem som skriver HELA tiden på sina bloggar har detta som kanske en brist på annat eller har funnit att bloggande är jättekul, men som alla andra saker så tar detta en enorm tid.

Sommaren med semester var underbart och vi hade 2 sköna veckor dock lite regninga veckor men annars såå skönt att äntligen testa båten en längre tid.

Har även under hösten totalrenoverat mitt kök så köket är nu helt underbart, jag gillar ju faktiskt att stå i köket även fast jag är en grabb.

Har faktisk bestämmt mig för att endast baka matbrödet själv istället för att köpa den så det har jag nu gjort kanske i 2 månader och brödet smakar sååå mycket bättre nu när man vet vad det är gjort av.
Ser fram imot julmaten som man skall tillaga med egengjord lax och sill, mumms

I lördags så hade vi "Herrmiddag" jag och 2 kompisar hemma, invigning av det nya köket, förhoppningsvis så kommer jag att få bilderna under dagen så jag kan beskriva vad vi åt!

Så där jag det känns skönt att få skriva igen!!!!!

Hade´

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-11-21 15:48:18

Skoj att ha dig tillbaka igen! Ibland måste man prioritera, det är bara så! Nu ska jag nog plocka fram mina julsaker! Många kramar!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-23 17:32:19

Vem fan prioriterar inte? En del kanske bloggar för att dom tycker det är en rolig grej - som du själv sa ? Men nu ser jag ju att du prioriterat bloggen med några inlägg på raken ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela