Jag och mina barn på resande fot i livet

Städa

Publicerad 2008-05-15 17:06:05 i Utflykt,

Hur tråkigt är inte det...... funderar på att köpa denna tjänst visst man är ibland ladda när man kommer hem, nu skall det städas och man proppar i sig kanske en smörgås och knäpper på tv och sedan är det kört!

Eller så går man och flyttar saker från det ena stället till den andra men inget försvinner!!! är dett bara ett Matte symptom eller är det flera som har detta problem? jag har det i alla fall.

Veckan som har varit har det blivit en hel del jobba på vanliga jobbet men även mitt www.futuretec.se
Det är kul när sin egna ide verkligen tar fart och något man har utvecklat själv, min förhoppning är att det är min pensionförsäkring så att jag kan sluta jobba när jag är 55 år och bara göra det jag vill.

Nog svamlat ha en fortsatt bra vecka!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-05-16 14:02:21

Vi är likadana allihop, tror jag.

Ha en trevlig helg.

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela