Jag och mina barn på resande fot i livet

Var tvungen att bryta vardagen med något extra

Publicerad 2008-03-10 21:13:41 i Personligt,

Så jag struntade i jobbet och och åkte därifrån kl 3 (har ändå över en veckas frextid at ta ut)
Hämtade lilla älsklingen efter 3 och sedan bar det iväg till ett kondis och fikade med tårta!, ville ju fira födelsedagen med något av mina barn i alla fall!
image403
Denna roliga bakelse tog Alexandra!, för mig blev den en prinsses tårtbit
Efter en tur till båten och landet för att sätta på takboxen på bilen (åker till fjällen med barnen på torsdag), hmm det var inte lätta att få upp den själv från backen till taket men jag är van att brotta med saker själv så det gick! så gick bilfärden till Waxholms hotel och avnjuta en super god middag. Mycket trevligt är det på denna restaurang bedöm själva!
image404
Lite suddig men det syns i alla fall :-D
image405
Det var bara vi på hela restaurangen.
image406
image407
Alexandra tog pannkakor, de kan verkligen få den enklaste rätten att se ut som en nobel middag!, för mig blev det entrecote......mumms
image408
image409
Och lite utsikt bilder.

Ha en trevlig kväll!

/Mätt

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-03-11 08:16:50

Vad kul och grattis på födelsedagen (i efterskott?).Det gjorde ni rätt i som firade så där.Sådant minns barn!

Postat av: mie

Publicerad 2008-03-11 13:07:56

Hej! Kikar runt lite på bloggar som jag ser hos Annsingen=), Grattis i efterskott=) Fina bilder=)

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-03-11 13:32:47

Nepps det där förstod jag inte!:)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-03-11 14:12:00

Vad mysigt ni har det. Grattis i efterskott!
/P

Postat av: Titti

Publicerad 2008-03-12 08:58:38

Grattis! Och vad mysigt ni har det! Det måste tanka energi, sånt kan man leva på länge!
Ha en härlig resa och lyx-ungar med stor tv i bilen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela