Jag och mina barn på resande fot i livet

Sliten!!!

Publicerad 2008-03-09 20:15:16 i Båten,

Jaha vilket liv man lever i, har i alla fall firat min 37 årsdag i fredags med min underbara mamma och kompisen Jocke, tyvärr utan barn men det var nice ändå!.

Veckan som har varit har varit tung alltså mycket jobb och annat s...t, tror att det kommer att vara tungt på jobbet ett tag framöver men som alltid så försöker jag se positivt på saker och ting men snart är det positiva banken slut.
Min positiva bank har nallas i kanten på de senast åren och tyvärr så är det ingen/inget som fyller på den :(

Har jobbat med båten också som vanligt, nu är elverket på plats, fy vad tung den var 100kg och en del kabeldragning gjort för bland annat vattentankarna.
     

Klicka på bilderna så blir dessa större!... Som synes så blev det grillad korv med bröd på kajen :-D

Var tvungen att städa huset idag, bläää vad tråkigt men snacka om att det verkligen behövdes!

Veckan som kommer så är det jobb men också en barnvecka, längtar!!!!

På torsdag så tar jag mina barn och åker till Lindvallen, har dok lite knapert med stålar men det struntar jag i måste ha semester med barnen och det skall bli super roligt och lära Alexandra att åka slalom.
Hoppas Kalle och Adam kommer ihåg hur man åker, det kommer nog lossna efter den först timmen tror jag för dem!

Så hoppas ni andra har haft en trevlig helg och att ni kommer få en bra vecka!

Kapten Matte

Kommentarer

Postat av: Titti

Publicerad 2008-03-09 20:47:19

Du sliter hårt med den där båten! Hoppas du får en härlig semseter med barnen, dom får tanka dig! D´s farmor berättade att när hon är trött så ber hon sin man att "tanka" henne, en puss eller kram, så gjorde alltid D med henne när han var liten. Var farmor trött så tankade han energi med en kram! Rätt gulligt och med dina gulliga barn måste du få en massa positiv energi!
Ha en bra vecka!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-03-10 08:07:38

Hej vännen! Hoppas ni får en underbar vistelse! Klart barnen minns ...det är värre med oss vuxna.Man är som Bambi på hal is varje år i backen:))
KRAM!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-03-10 11:33:43

Ni är så välkomna till mej på smörgåstårta om ni vill! Och slalombacken ser jag från balkongen så där kan ni åka...
Finns det hjärterum så finns det stjärterum:))

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-03-10 21:08:14

Lindvallen....Gud så härligt! Ha det toppen i backen och tanka ordentligt genom att glädjas med barnen.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela