Jag och mina barn på resande fot i livet

Mera panel färdiga till båten!

Publicerad 2008-03-04 09:09:03 i Båten,

Jaha då har man börjat att sniffa igen, lack alltså!
Var till båten igår förvånad va!.
Sågade till teackplywwod till trappen och köket som jag skall lacka, och det gjorde jag igår kväll i vardagsrummet!

Ibland kanske det är tur att man bor själv, var skulle jag annars hålla till med lackningen?
Fick verkligen blodad tand vid båtmässan, nu skall pråmen bli klar!
image395
Som sagt inte den bästa platsen men det fungerar, blir ett till lager ikväll!

Ha en bra dag i solskenet!

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2008-03-04 09:20:13

Ha en bra dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela