Jag och mina barn på resande fot i livet

Hej mitt vinterland nu är jag här!

Publicerad 2008-03-25 10:12:37 i Båten,

Så var det faktiskt igår och några dagar tillbaka, både på gott och ont!
image430
image431
Ja vad säger man? visst det skall vara vinter men den kommer lite sent bara...
Man kan väl säga att min påsk har varit bra och jag har varit hos min kära båt igen.... önskar att den vore klar nu allt tar så förbaskat lång tid men det är bara att gneta på!
Följande har jag jobbat med i alla fall.
Fortsatt att plocka bort el och installera ny, börjar närma mig kanske 70% klar, ny batteri och elhylla är fixad.
image432
Men den är lång ifrån klar men stommen är där i alla fall, den skall bara fyllas med batterier och dessa går på en smärre förmögenhet tyvärr :(
Har även skrapat/spacklat och slipat fönstren i styrhytten men också fixat en ny bänkskiva till förarplatsen.
image433
Man ser lite spackel och skrapningen runt fönstren innan målning och ny skiva, som ni ser så är bänkskivan inte snygg..
image434
Wow instrumenten svävar :-) man kan se skillnad ändå hoppas jag!, sedan skall hörn listerna slipas och lackas så det blir bra till slut!
Hämtade min lilla ängel igår hos hennes mamma... längtade så mycket....
När jag lämnade henne på dagis så visade hon mig vad dem hade gjort innan påsken, tycker att frökrarna är mycket kreativa.
Barnen hade målad på sina händer och tryckt handflatan mot fönstret och sedan hade dem ritat ben och näbb.. så fint!, bedöm själva!
image435image436

Ha en underbar vecka på på er alla, det skall vi ha i all fall med MYCKET GOS!!!

/Matte

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-03-25 20:10:21

Hej hej! hoppas att påsken varit bra och att ni inte snöat in däruppe i hufvudstaden!

kram kram

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-03-26 20:37:38

Vad du gnetar på med din käresta. Men det blir ju bra!
Vilka underbara fönstermålnigar, det tar jag med mig som ett tips, eller tjyvar som idé.
/P

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-03-27 05:18:37

Morning! Jotack här är bara bra! Men vill ha vår nu!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-03-27 08:38:56

Jotack! Känslorna svallar i kroppen.Man är som en hormonstinn tonåring...

Postat av: Duvan

Publicerad 2008-04-02 11:51:00

Nej men, har ni snö!:O

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-04-03 06:28:48

Så mycket snö!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela