Jag och mina barn på resande fot i livet

....

Publicerad 2008-03-06 09:10:43 i Allmänt,

Så här känner jag mig nu efter ett inte så roligt möte på jobbet.....
NU kommer detta som jag alltid har befarat att man ger för mycket men får absolut INGET tillbaka, jag är för snäll helt enkelt och det är jag mot personer också....
Det kommer att sluta här och nu!!!, det har blivit lite för många sådana här saker det senaste året...........................................

image396
Man åker framåt men helt plösligt så slängs man såååå långt tillbaka!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-03-07 06:28:30

Ha en underbar helg min vän!

Postat av: Titti

Publicerad 2008-03-07 07:37:58

Enl doktorn så kanske hon blir frisk efter 1½år med cellgifter :(
Så vi vet vad vi har att se fram emot. Jobba inte ihjäl dig nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela