Jag och mina barn på resande fot i livet

Blogg blöta

Publicerad 2008-03-06 07:01:11 i Allmänt,

Har lite svårt att updatera bloggen just nu, jobbar på tok för mycket... ja vet inte bra men så är det just nu, men jag lovar att senast söndag kommer mera bilder på båten eftersom det blir att jobba på båten i helgen samt lite andra events..

Vaknade till tok mycket snö i morse. det måste ha snöat minst 5 cm i natt, jag tror vädergudaran är lite onyktra där uppe.

Ha en underbar vecka på er alla och kan någon slappa åt mig !

Kommentarer

Postat av: Titti

Publicerad 2008-03-06 19:10:01

Sitter i soffan med trött 2-åring i armarna,så vi slappar lite åt dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela